sobota, 23 stycznia 2016

MOJE DZIECKO

Patrzę w głąb Twojego serca i wiem o Tobie wszystko ( ks Ps 139/1)

Wiem kiedy siadasz i kiedy wstajesz ( ks Ps 139/2)

Widzę Cię kiedy chodzisz i kiedy kładziesz się spać

Znam dokładnie każdą Twoją ścieżkę ( ks Ps 139/3)

Nawet znam liczbę Twoich włosów ( ewg Mat 10/29-31)

Jesteś stworzone na Moje podobieństwo ( ks Rodz 1/27)

Jestem ruchem, życiem i istnieniem ( Dz Ap 17/28)

Znałem Cię zanim byłeś w łonie matki ( ks Jer 1/4-5)

Wybrałem Cię w czasie tworzenia ( List Ef 1/11-12)

Nie jesteś pomyłką ( ks Ps 139/15)

Każdy Twój dzień jest zapisany w Mojej księdze ( ks Ps 139/16)

Wyznaczm czas i granice Twoich posiadłości ( Dz Ap 17/26)

Zrobiłem z Ciebie cudowne stworzenie ( ks Ps 139/14)

Ukszatałtowałem Cię w łonie Twojej matki ( ks Ps 139/13)

To ja wyciągnąłem Cię z niego ( ks Ps 71/6)

Mój obraz został zdeformowany przez tych, którzy mnie nie znają ( ewg Jn 8/41-44)

Nie odszedłem, nie pogniewałem się, ponieważ jestem wyrazem miłości doskonałej ( 1 List Jn 4/16)

Wylewam na Ciebie moją ojcowską miłość (1 List Jn 3/1)

Ponieważ jesteś moim Dzieckiem, a Ja jestem Twoim Ojcem ( 1 List Jn 3/1)

Daję Ci więcej niż Twój ziemski ojciec może Ci dać kiedykolwiek ( ewg Mat 7/11)

Ponieważ jestem Ojcem doskonałym ( ewg Mat 5/48)

Łaska, którą otrzymujesz pochodzi ode mnie ( List Jk 1/17)


Ponieważ to Ja zaspokajam wszystkie Twoje potrzeby ( ewg Mt 6/31-33)

Mój plan dla Ciebie jest wypełniony nadzieją ( ks Jrm 29/11)

Ponieważ kocham Cię miłością wieczną ( ks Jrm 31/3)

Moje myśli, które płyną do Ciebie są liczniejsze od ziarenek piasku ( 139/17-18)

Cieszę się gdy mnie wielbisz i adorujesz ( ks Sofoniasza 3/17)

Nigdy nie przestanę Cię błogosławić ( ks Jrm 32/40)

Należysz do ludu, który wybrałem ( ks Wyj 19/5)

Pragnę dać Ci mój kraj i wszystko co się w nim znajduje ( ks Jrm 32/41)

Mam moc by pokazać Ci piękne i wielkie rzeczy ( ks Jrm)

Jeśli szukasz Mnie z całego serca, to Mnie znajdziesz ( ks Powt Pr 4/29)


Znajdź  we Mnie radość, a dam Ci to czego pragnie Twoje serce ( ks Ps 37/4)

Bo to ja dałem Ci to pragnienie by się Mi podobać ( List Fil 2/13)

Mogę zrobić więcej dla Ciebie niż jesteś w stanie sobie wyobrazić ( List Ef 3/20)

Gdyż jestem Twoim największym źródłem pocieszenia ( 2 List Tess 2/16-17)

Jestem także Ojcem, który podnosi Cię na duchu, w każdej smutnej chwili ( 2 List Korynt 1/3-4)

Gdy Mnie wołasz, jestem przy Tobie i wybawiam Cię z wszystkich trosk ( ks Ps 34/18)

Jak pasterz, który niesie owieczkę, noszę Cię w Moim sercu ( ks Izajasza 40/11)

Otrę wszystkie Twoje łzy ( Apok 21/3-4)

Wezmę na siebie, każdy ból jaki odczułeś na tej ziemi ( Apok 21/4)

Jestem Twoim Ojcem i kocham Cię tak samo, jak mojego syna Jezusa ( ewg Jn 17/23)

Moja miłość do Ciebie przejawia się w Jezusie ( ewg Jn 17/26)

Reprezentuje mnie doskonale ( List Hebr 1/3)

Przyszedł na ziemię by Ci pokazać, że jestem z Tobą, a nie przeciw Tobie ( List Rzym 8/31)

By Ci powiedzieć, że nie liczę więcej Twoich grzechów ( 2 List Kor 5/18-19)

Jezus umarł na krzyżu, byśmy mogli się pojednać ( 2 List Kor 5/18-19)

Jego śmierć jest najwyższym wyrazem mojej miłości do Ciebie ( 1 List Jn 4/10)

Oddałem wszystko co kocham, by zdobyć Twoją miłość ( List Rzym 8/32)

Jeśli zaakceptujesz Mojego Syna Jezusa, otrzymasz Mnie ( 1List Jn 2/23)

I nic więcej nie oddzieli Cię od Mojej miłości ( List Rzym 8/38-39)

W Moim domu, w niebie, jest wiele radości, gdy zagubiona dusza oddnajduje drogę (ewg Łk 15/7)

Zawsze byłem i zawsze będę Twoim Ojcem ( List Efezjan 3/14-15)

Pytam Cię: CHCESZ BYĆ MOIM DZIECKIEM?( ewg Jana 1/12-13)

CZEKAM NA CIEBIE. ( ewg Łukasza 15/11-32)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz